Snabbt, prisvärt & personlig service
Beställningar innan 10.00 skickas samma dag
Träningsbutik sedan 2009
Sveavägen 107 i Stockholm (Boka tid)
08-854520, [email protected]
Välkommen till Happy Elk AB / HEfitness. Vi gör alltid vårt bästa för att du som kund ska bli nöjd och är stolta över att göra det där lilla extra. Både 2022 & 2023 blev hefitness.se/happy Elk AB framröstade till Sveriges bästa Leverantör av träningsutrustning på Trustpilot med 4,9/5 i betyg. Läs gärna våra omdömen här. Vi har levererat gymutrustning till över 100 000 kunder sedan starten 2009 varav ca 6000 är företag, gym, föreningar och statliga myndigheter. Här nedan hittar ni våra köpvillkor och annan nyttig information inför dit köp. Välkommen att kontakta oss om ni skulle ha några frågor.
HEfitness -Din partner i gymdjungeln 🌴!
Innehåll
Leverans
Fraktbolagens villkor
Garanti
Boka servicetekniker?
Qliro konto & delbetalning
Fullständiga villkor Qliro
Kortbetalning
Direkbetalning Trustly
Företagsbetalning Briqpay
Priser
Ångerrätt
Reklamationer
Ej uthämtade paket & extrakostnader vid leverans
Adressändring
Personuppgifts- och anti-SPAM-policy
Pricerunner köpgaranti
FULLSTÄNDIGA KÖPVILLKOR
Leverans
Ordrar som inkommer innan kl 10.00 skickas som oftast samma dag!
Stora ordrar (kompletta gym & ordrar med flera artiklar) skickas inom 24-48 h (vardagar).
Samtliga produkter på hemsidan finns i lager! I enstaka fall kommer det behöva bli två eller tre olika sändningar (från vårt lager och från tillverkarnas lager). I dessa fall meddelar vi det innan. För att veta mer exakt hur lång tid er beställning kommer att ta kontaktar ni oss så kan vi kolla närmre på er varukorg. Vi är bäst i Sverige på att få ut ordrarna snabbt men kan inte alltid påverka vad som händer med er order när den är i fraktbolagens händer så kontakta gärna oss ifall det tagit mer än 3 dagar och ni ännu inte fått en avisering. Vi hjälper vi till med spårning. Ibland händer det tyvärr att en transport blir försenad eller försvinner på grund av att fraktbolagen stundtals har många sändningar, oväder, fel sortering på terminal eller annan ej specificerad anledning. Vi hjälper i dessa fall till med spårningen och garanterar att ni kommer få er vara. Försenad leverans är inte en godkänd anledning till att häva ert köp och vid beställning godkänner man som kund att stå för den faktiska fraktkostnaden (ut och tillbaka -försvunnen leverans kan givetvis hävas). Som säljande företag har vi enligt konsumentköpslagen 30 dagar på oss att leverera er order. Vi följer alltid de regler och lagar som finns och försäkrar er om att vi gör allt för att er order ska komma fram snabbt men ibland sker det mänskliga missar eller oförutsedda händelser vi inte kan påverka. Med det sagt, våra omdömen talar för sig själva så ni kan känna er trygga med att vi kommer göra allt för att er köpupplevelse ska bli så bra som möjligt!
Välkomna :)
-----------------------------------
Din beställning levereras hem till er dagtid förutom mindre ej skrymmande beställningar med en vikt under 20 kg som skickas till närmsta upphämtningsställe. Vid enstaka tillfällen skickar vi ut två ombudssändningar.
Samtliga ordrar går att spåra hela vägen och skulle ert paket mot förmodan komma bort är man som kund alltid garanterad att få hem sin vara.
Önskar ni att er beställning ska skickas ett visst datum?
Inga problem, maila bara [email protected] så löser vi det! Vi kan dock ej garantera att er order kommer fram ett visst datum men det tar som regel 1-3 arbetsdagar för en sändning att komma fram. Till vissa orter sker dock hemleveranser endast 1 gång/vecka. Det går även bra att beställa specifikt leveransdatum mot en extra kostnad.
Kan ni inte vara hemma dagtid och bor i hus?
Inga problem, kontakta oss innan ditt köp så bokar vi ut er order med instruktionen att det är OK att lämna ordern utan signatur. Vi kan även lämna ett meddelande till fraktbolagen om ni har specifika önskemål.
Bor du i lägenhet?
Skriv koden så att fraktbolaget kan lämna innanför porten. Gäller ej stora sändningar som behöver lämnas på pall och då ställs vid porten på trottoaren.
Små sändningar under 20 kg som ej är skrymmande skickas med Schenker eller DHL service point till närmsta ombud. Sändningar där enskilda kollin inte väger mer än 35 kg & den totala vikten inte är mer än 70 kg skickas oftast med Bring Urban home till dörren (ej skrymmande produkter så som ställningar etc.). Större sändningar skickas med Bring curb side till tomtgräns eller porten om du bor i lägenhet. Det går att lämna en fullmakt så att Bring kan lämna utan kvittens i en länk ni får via sms. För inbärning eller leverans till dörr kontakta oss för prisuppgift.
Sammanfattning:
1. Paket under 20 kg (ej skrymmande) till ombud. Skrymmande varierar från fraktbolag till fraktbolag men en riktlinje är längre än 150 cm.
2. 20-35 kg som ej är skrymmande oftast till dörr
3. Över 35 kg till tomtgräns.
Om ni vill veta exakt hur er tänkta order kommer att skickas eller har specifika önskemål kontaktar ni oss. Leverans till dörr på varor 20-35 kg är i de fall fraktbolagen bedömmer detta möjligt och som kund förbinder man sig att kunna hämta även mindre paket vid porten om frakbolagen kräver det.
Fraktbolagens villkor gäller.
BRING
Prislista Bring (Här kan ni se de faktiska kostnaderna för frakterna med Bring som gäller vid bomkörningar, returer samt kostnader för inbärning -tjänsten indoor som bokas via email till [email protected] och ni får en tilläggsfaktura).
DHL
SCHENKER
HKF Logistics
Postnord
När man handlar på hefitness.se godkänner man fraktbolagens fraktvillkor och hefitness.se / Happy Elk AB's köpvillkor. Vid leverans är det alltid fraktbolagens villkor som gäller och eventuella extrakostnader står kunden för. Vi gör allt för att hålla nere fraktkostnaderna som är subventionerade och fria till kund vid beställning på över 10 000 kr. Vi står för kostnaden när leveransen kommer fram som den ska men ansvaret övergår till beställare och fraktbolaget när varan lämnat vårt lager. Med det sagt hjälper vi givetvis till med reklamationer, spårning och i 99 fall av 100 kommer leveransen fram som den ska och i de fall när den inte gör det brukar vi kunna lösa något. Som ni ser på våra omdömen är vi alltid på kundens sida men läs gärna fraktvillkoren som ni hittar på fraktbolagens respektive sida för mer info. Länk finns här ovan. Vi använder oss alltid av etablerade frakbolag som följer de lagar och förordningar som finns för tranportbranschen. Beställning på hemsidan skickas automatiskt och vi kan inte garantera att vi hinner ändra orderinformationen innan er order skickas om något skulle vara fel i beställningsögonblicket. Det är därför viktigt att ni går igenom orderuppgifterna noggrant innan ni godkänner beställningen. Vi kan tyvärr inte stå för kostnader som uppkommer på grund av fel information vid order så kontroller noga att mobilnummer och adress är korrekt.
I enstaka fall där man som beställare bor otillgängligt för fraktbolagen behöver vi ta ut en extra kostnad att leverera ut. En order är med andra ord inte helt bekräftad förrän man antingen har fått ett sändningsnummer eller blivit kontaktad med godkännande för extra frakt. Beställning via hemsidan behöver bekräftas av oss innan den skickas ut. 99% av våra beställningar går ut till kund enligt hemsidans priser (i enstaka fall kan vi även neka en beställning vid felaktigt pris). Man är som kund ansvarig för att vara på plats vid hemleverans och att hämta ut från service point/upphämtningsställe. Vid extraavgifter på grund av "bomkörning", ej bokad utkörning eller retur på grund av oupphämtat paket debiteras man som kund för detta. Som kund är man ansvarig för att lämna korrekta kontaktuppgifter vid ordertillfälle så fraktbolagen kan komma i kontakt. Eventuell miss eller felaktig information som resulterar i extra avgift debiteras kund. En makulerad order via email eller adressändring via email är ej giltigt skäl eftersom ordrarna går automatiskt. För störst chans till att makulera er order sms'a 070-7744414 och 073-7314173 och skriv ordernummer samt vad ni önskar så ska vi göra vårt bästa.
Kontakta oss för offert om du bor på en ö med färjeförbindelse eller långt ifrån en större tätort då dessa sändningar är kostsamma och kommer att behöva debiteras en extraavgift.
MVH /Team HEfitness
Alla våra produkter har minst ett års garanti, vissa upp till 10-års garanti till privatpersoner (HEfitness eget märke).
Företag och gym har liknande garantier, men inte för produkter som är avsedda för hemmabruk.
Privatpersoner – ett års garanti och tre års reklamationsrätt enligt konsumentköplagen.
Företag – och för företag avsedda produkter (Från Master Fitness märkta med Powersymbol) gäller ett års garanti.
Vilka förpliktelser har företag så som hefitness.se / Happy Elk AB mot kunden när produkten inte fungerar som den ska?
Läs mer här
Vill ni boka en servicetekniker?
Montering, bortforsling, golvläggning och reparationer i Stockholm med omnejd
Anders Nyberg (Best in the business)
Tel: +4676-0503664
(Kostnadsfri prisuppgift)
Servicetekniker för övriga Sverige kontakta oss.
QLIRO KONTO & DELBETALNING
Se din betalningsinfo genom att logga in på Qliro
När du väljer delbetalning får du genast besked om din ansökan har beviljats och vi kan hantera ditt köp omgående. Skulle din ansökan inte bli beviljad kan du gå tillbaka och välja ett alternativt betalningssätt.
Du kan ha ett eller flera pågående delbetalningsköp och Qliro sammanställer dem på en månadsfaktura som skickas till dig via e-post i mitten av varje månad. Du kan när som helst under delbetalningstiden betala hela din kvarvarande skuld.
Följande alternativ finns för delbetalning | |||||
Betalsätt | 3 mån | 6 mån | 12 mån | 36 mån | Konto* |
Uppläggningsavgift | 95 kr | 195 kr | 295 kr | 395 kr | 0 kr |
Administrationsavgift | 29 kr | 29 kr | 29 kr | 29 kr | 29 kr |
Årsränta | 0% | 0% | 0% | 9,95% | 19,90% |
Exempel vid ett köp om 10 000 kr | |||||
Effektiv ränta | 11,45% | 13,29% | 12,31% | 19,77% | 29,22% |
Att betala per månad | 3 394 kr | 1 728 kr | 887 kr | 362 kr | 955 kr |
Total kostnad | 10 182 kr | 10 369 kr | 10 643 kr | 13 047 kr | 11 458 kr |
*Gäller vid avbetalning över 12 månader
Vid försenad betalning skickas en påminnelse till dig och det utgår en förseningsavgift om 135 kr samt dröjsmålsränta med 24% + gällande referensränta. Vid ytterligare försening tillkommer en lagstadgad inkassoavgift.
Vid köpet förbehåller vi oss rätten att göra en kreditupplysning genom Qliro AB. Insamling och behandling av dina personuppgifter samt kreditupplysning är nödvändig för att vi ska kunna behandla ditt önskemål om kreditköp.
Fullständiga villkor: Qliros fullständiga villkor för konto och delbetalning hittar du här.
Se också Standardiserad Europeisk Konsumentkreditinformation.
Kortbetalningar sker i system som uppfyller krav enligt säkerhetsstandarden PCI-DSS.
För information om din betalning kontakta Qliro via kontaktuppgifterna på https://www.qliro.com/
Du kan välja att betala hela ordervärdet med betal- eller kreditkort. Vi accepterar för närvarande VISA och Mastercard. Det tillkommer inte någon kortavgift. Kreditkortsbetalning hanteras av vår betalningspartner Qliro för att garantera snabb och säker betalning.
För ökad säkerhet använder vi 3D-Secure som är en global säkerhetsstandard framtagen av VISA och Mastercard för betalningar över Internet.
Så här går det till:
1. Välj Kreditkort som betalningsmetod i kassan. Du länkas nu till Qliros säkra betalningsserver.
2. Välj typ av kreditkort, ange kortnummer, giltighetsdatum, kortets säkerhetskod (CVV) samt namn på kortinnehavaren.
Vänligen observera att vid användande av e-kort bör du ange minst två månaders giltighetstid.
3. En kontroll genomförs så kortuppgifterna stämmer samt att det finns täckning för köpet.
4. Köpsumman reserveras först på ditt konto.
5. Det reserverade beloppet förs över till ”Butik” när varorna skickas från lagret.
DIREKTBANKSBETALNING MED TRUSTLY
Handla och betala direkt från ditt bankkonto.
Så här går det till:
I kassan kan ni välja att betala/checka ut som privatperson eller checka ut som företag. Är ni ett företag byter ni till företag i steg 1. Ni kommer då checka ut via Briqpays kassa. Ni betalar med kort, swish, stripe eller via faktura. Skulle ni ha problem att checka ut med faktura kontakta oss på [email protected] så ska vi göra en egen bedömning. Det går också bra att ringa och lägga sin order på 08-854520.
Priser
Alla priser i butiken är inklusive moms, men det går att byta till priser ex. moms högst upp till höger på sidan. Det är priserna på vår hemsida som gäller -även om en annons finns som visar lägre pris på annan sida. Kontkta gärna oss i dessa fall så ska vi se vad vi kan göra. Med reservation för att ett pris kan vara uppenbart fel då vi ej kan godkänna köpet.
Du har som kund 60 dagar på dig att skicka tillbaka dina varor om du ångrar ditt köp.
Är det något fel på produkten, försöker vi först och främst lösa genom att skicka ut en reservdel, på vissa orter kan det även skickas ut tekniker om det behövs (max 3 försök). Om vi inte kan lösa står vi självklart för den totala fraktkostnaden.
Är det inget fel på produkten och returen sker av annan anledning står kunden för den totala fraktkostnaden.
"Fri frakt" gäller således endast vid genomfört köp. Vid en retur av vara med fri frakt debiteras den faktiska fraktkostnaden.
Avgifter inklusive moms för tur och returfrakt
Dhl Service Point eller liknande (Ej skrymmande paket under 20 kg): 250 kr
Dhl Paket eller liknande (Hemleverans): 500 kr
Dhl Stycke eller liknande (Hemleverans med paket som väger mer än 35 kg alt. som är längre än 150 cm): 1000 kr och uppåt (som kund debiteras man den faktiska fraktkostnaden).
För större sändningar är kostnaden ca 5-10 kr/kg enkel väg. Priset är beroende på var i landet sändningen skickas samt sändningens vikt.
Returnerad vara skall vara i orginalförpackning, oanvänd och i sådant skick att den kan säljas som ny. Observera att retursedeln ej får fästas direkt på varans förpackning. Hör av er till oss om ni vill stämma av exakt. Frakter och returfrakter är tyvärr väldigt dyra och vi tar inget extra, men behöver ta ut den faktiska kostnaden. Blir en sändning stående på terminal för länge tillkommer extrakostnader som du som kund tyvärr får betala om felet inte är vårt.
Exempel 1: Du vill returnera en viktväst på 10 kg som du inser inte passar: Eftersom detta är under 20 kg och inte skrymmande kommer det att kosta 250 kr.
Exempel 2: Du beställer ett löpband och har råkat missa vara på plats den tid du valt på aviseringen. I dessa fall debiteras du som kund för "bomkörning" ca 500-700 kr/missat leveranstillfälle. Vi kommer då att behöva fakturera för denna extra frakt. Detta gäller alla sändningar när extra kostnader upkommer som ligger utanför vårt ansvar.
Exempel 3. Du beställer en kettlbell på 24 kg som ska levereras med Bring Urban Home men är inte hemma. Detta registreras då som en "bomkörning" och kostar 250 kr. Om varan skulle gå i retur (man glömmer bort att man beställt t.ex. kommer du som kund bli debiterad 500 kr +lagerhyra 14 dagar)
Kreditering sker när returen kommit oss tillhanda och godkänts av lagret. Returer sker till:
HEfitness/HKF Logistics
Landsväg 91
24372 Tjörnarp
Inga returer accepteras till lokalen i Stockholm om inte detta är godkänt innan. Skicka ett email så kommer vi överens om en tid.
Reklamationer
När något är fel på din vara fyller du själv i en reklamation hos tillverkaren. Reklamationer av produkter från vårt eget märke HEfitness och Tunturi mailar ni till [email protected]
Produkter med fel från Master Fitness eller Gymstick fyller ni i via länkarna här nedan.
Master Fitness
Fyll i felanmälan på https://www.masterfitness.se/service/
Ni kommer sedan bli kontaktade av Service Teamet på Vartex AB / Master Fitness för en lösning. Kontrollera att ni fått en bekräftelse i mailboxen och att den inte hamnat i skräpposten.
GYMSTICK
Gäller produkten Gymstick:
Formuläret som ni hittar här, skickas till [email protected]
(Obs formuläret ska vara ifyllt på engelska -maila [email protected] om ni vill ha hjälp med detta)
HEFITNESS
Email till [email protected]
Denna information behöver vara med i ditt email:
Namn:
Telefonnummer:
Ordernummer:
Beskrivning av fel:
Bifogad bild eller video
Avsluta med att intyga att produkten används korrekt samt att underhåll utförts.
När det gäller HEfitness produkter går det även bra att ringa Fredrik (0737314173) alternativt Charlan (070-7744414).
Kundsupport: 24/7 (OBS: Gäller ej andra märken än HEfitness)
Vi har som mål att lösa samtliga reklamationer av vårt eget märke inom 24 h.
Garanti: Vi har livstids garanti på de flesta produkter från vårt eget märke. Livstids garanti innebär en normal livslängd för produkten i fråga.
Tänk på detta när du tar emot din order: Är paketet skadat, öppna det och titta så att allt är intakt alternativ ta ej emot det om du misstänker att produkten skadats. Gör en skadeanmälan direkt till chauffören. Skadat gods anmäls vid leveranstillfälle direkt till chauffören eller ombudet (OBS). Detta är extremt viktigt för att vi skall kunna skicka ut en ny vara. Be chauffören ta bild alternativt ta en bild själv och fyll sedan i skadeanmälan på fraktbolagets hemsida och skicka en kopia till [email protected]
Viktigt: Ta ej emot skadade sändningar. Låt den gå i retur till vårt lager så skickar vi ut en ny produkt. Dolda transportskador ska anmälas till fraktbolagen så fort man ser detta men det är viktigt att man kontrollerar sina varor inom 24 h efter mottagande. Maila oss sedan en kopia på er felanmälan som ni skickat till fraktbolaget. Skulle ni ha problem med att fylla i en reklamation är ni välkomna att kontakta oss så hjälper vi er. Vid lagd beställning på hemsidan hefitness.se går ordern automatiskt till lagret som packar. Så fort ordern lämnat lagret övergår ansvaret av varorna till fraktbolaget och äganderätt till beställare.
Ej uthämtade paket & extrakostnader vid leverans
För ej uthämtade paket som returneras till oss måste vi tyvärr ta betalt av den faktiska kostnaden för frakten tur och retur. Kostnad (ink. moms) för ej upphämtade sändningar är:
A) Posten brev under 2 kg : 100 kr (Går i brevlåda, inte tjockare än 3 cm)
B) DHL service point & företagspaket: 250 kr (de absolut flesta sändningar, paket under 20 kg förutom de som kan skickas som posten brev)
C) DHL paket hemleverans: 500 kr (paket som skickas hem, enstaka paket under 35 kg, maxsändnings 150 kg)
D) DHL Stycke: 1000-2400 kr (Enskilt paket över 35 kg eller skrymmande) Ex tur&retur: Cykel & rodd 1000 kr, Crosstrainer 1250 kr, löpband, träningsmaskiner och större ställ ex halfracks 1500 kr.
E) BEST, bomkörning ca 350-750 kr. Vi skickar underlag från BEST på extra avgift som beror på att paketet ej kunnat levereras på överenskommen tid.
F) Missat leveranstillfälle konditionsutrustning. Om man som privatperson eller företag inte kan ta emot en leverans står man för den extra kostnaden som blir debiterad av fraktbolaget.
G) Lagerhyra, om leverans ej bokas inom 5 arbetsdagar från första avisering så kostar stora produkter (allt som inte är bokat till ett utlämningsställe = produkter över 20 kg) 295 kr per vardag.
Ring eller smsa oss ifall ni av någon anledning inte kan ta emot leverans inom 5 arbetsdagar från avisering så kan vi försöka lösa på något sätt alternativ kontakta fraktbolaget direkt.
Ombudssändningar (paket under 20 kg) kostar 29 kr i lagerhyra per dag efter dag fem från första avisering.
H) Vi aktiverar köpet hos QLIRO när vi skickar ut. QLIROS avgift är 2,5%, för beställningar över 5000 kr behöver vi därför ta ut den avgiften vid retur om det inte är något fel från vår sida.
OBS: Lagerhyra på terminal kan tillkomma i de fall denna kostnad debiteras i efterhand på grund av outhämtat paket. Fraktbolagens villkor gäller. Det är därför väldigt viktigt att man som kund lämnar korrekt mobilnummer och email för avisering och finns på plats för att ta emot och/eller hämta ut sin order.
I) Adressändring och omdestinering kostar extra. Riktpris för en adressändring 180 kr/ex moms. Riktpris för omdestinering 500-2500 kr/ex moms. Adressändring är när sändningen är bokad men ej hämtats upp och omdestinering behövs när sändningen lämnat lagret och är på väg. Priset vid omdestinering beror på sändningens storlek samt avstånd till den nya adressen. Vi tar inget extra för denna tjänst utan fakturerar endast den faktiska kostnaden som fraktbolagen debiterar oss (Happy Elk AB).
Vi kan tyvärr ej ansvara för eventuella missar från fraktbolagens sida. Vid oväder, förseningar på grund av olyckor och fel i planering händer det att fraktbolagen ej kommer på utsatt tid även om man fått detta bekräftat. Som kund sköter man då kontakten direkt med fraktbolagen och bokar ut ett nytt leveranstillfälle. Eventuella krav ställs mot fraktbolagen och ej mot Happy Elk AB.
Adressändring
Vid ej korrekt ifyllda leveransuppgifter debiteras kunden för frakten tur och retur alternativt 250 kr för adressändring som är fraktbolagens avgift för denna tjänst.
Kostnad för ej retur med dhl: Tyvärr blir det ofta tilläggskostnader när leveranser ligger för länge på terminal och och extrakostnader vid utbokade leveranser där kunden har godkänt leverans inom ett visst fönster, men inte är hemma. I de fall det blir extra kostnader och det är kundens ansvar måste vi tyvärr fakturera den extra kostnaden. Om det är fraktbolagets fel, behöver det styrkas så att vi kan få bort kostnaden. inga returer sker förrän en eventuell reklamation godkänts av tillverkare alternativt fraktbolag. Kortfattat kommer extrakostnader faktureras beställare/köparen om sådana uppstår och ansvaret för produkt och leverans övergår till fraktbolag och kund så fort ordern lämnat vårt lager. En order kan inte heller garanteras vara makulerad om man som kund mailar oss för att häva köpet. Skulle ordern ha hunnit skickas och kommer man som kund bli debiterad för den totala fraktkostnaden (ut och tillbaka). Vänligen skicka därför ett email, ring och skicka sms så är chansen större att vi hinner stoppa ordern. Vi gör alltid vårt bästa!
Personuppgifts- och anti-SPAM-policy
Vi utlämnar inte personuppgifter till tredje part.
Om du vill kan du kostnadsfritt ta del av PriceRunners Köpgaranti. Det ger dig upp till 50.000 kronor om något skulle gå snett. För att omfattas av Köpgarantin så behöver du vara registrerad medlem på PriceRunner. För dig som inte är medlem på PriceRunner och besökt oss genom deras tjänst så kan du ändå få ditt köp omfattat av Köpgarantin. Det enda du behöver göra är att inom en timme registrera dig gratis på deras hemsida. Det går på ett kick!
Bli medlem gratis på PriceRunner. Med PriceRunner Köpgaranti får du ersättning för defekt vara, om leverans av varan uteblir, om en enskild vara saknas vid leverans eller om varan är felaktig. För att Köpgarantin ska gälla så behöver beställningen vara adresserad till dig som privatperson. Om något gått fel med ditt köp ersätter Köpgarantin dig för såväl inköpskostnader som fraktkostnader. Du får även ersättning för direkt ekonomisk skada du lidit till följd av felet. Köpgarantin omfattar inte eventuell värdeminskning, uteblivna intäkter eller andra direkta eller indirekta kostnader. För fullständiga användarvillkor och lista på kategorier som ej omfattas besök PriceRunner. Köpgarantin har som mål att öka trygghetsgraden för konsumenter som handlar på nätet. Vi är glada över att vara en av de utvalda butikerna som täcks. Hos PriceRunner hemsida presenteras de butiker som täcks med Köpgaranti-symbolen vid sina namn.
-->
Vid köp på faktura som företag övergår varan/varorna till köparens ägo när produkterna i sin helhet är betalda. Tills dess att ordern i sin helhet är betald tillhör produkterna HEfitness / Happy Elk AB. Vid en eventuell konkurs av företag som handlat av Happy Elk AB och ej betalat sin faktura tillhör utrustningen HEfitness/Happy Elk AB och ska ej ingå i konkursförvaltningen. Har ni några frågor är ni välkomna att kontakta oss så förtydligar vi vad som menas med detta.